ПРИЯТЕЛИ НА АНТРОПОСОФИЯТА - ЕЗОТЕРИЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Ex Deo nascimur. In Christo morimur. Per Spiritum Sanctum reviviscimus!
Дата и час: Сря Окт 24, 2018 4:08 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 586 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Следваща
Автор Съобщение
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пон Фев 11, 2013 5:49 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Все пак накрая ще кажа нещо по една тема, която напоследък неслучайно се превърна в своеобразна ябълка на раздора, и когато нещата опряха до нея, се получи зацикляне, съпротива и афект от страна на някои хора. Имам предвид Второто Пришествие. Аз бях започнал постепенно, подробно и аргументирано с разнопосочни факти, включително и астрономически, да я излагам наяве, но няма как да я продължа и сега поради липсата на време само набързо ще я визуализирам. При всичко, което ще кажа и покажа по-нататък, трябва да се има предвид, че вероятността това Пришествие да се случи оттук нататък по спонтанен път за човечеството като цяло, подчертавам като цяло, т.е. като Дар Божи без подготовка, е 0%. За други отделни единици хора, преминали през море от тръни, обаче то има вероятност да се случи и аз вярвам, че това ще стане. Дори смятам, че за да стане второто, въпросът за първото, т.е. за спонтанното Пришествие през 20. в. трябва да бъде изчистен веднъж за винаги.

Иначе в никакъв случай не бих си позволил греха да отнемам от мечтите на хората - доколкото ги има, защото ако изключим вероятно 10-15 човека в БГ, които имат съзнание по този въпрос и пропорционално толкова и в другите страни...........'нормалните' хора въобще не се интересуват от този въпрос - да предпоставям нещата!

На няколко пъти досега споменавах за многовековното познание, че Второто Пришествие няма да се състои по начина, по който можеше да стане през 20. век, а именно спонтанният! Нищо, че Щайнер и Кристиян Розенкройц направиха всичко възможно - дори невъзможното - то да стане. Парадоксални са някои неща, но само за тези, които не ги разбират. Посветените в древността са знаели за твърде вероятната невъзможност на Второто Пришествие и са я очаквали, за което говорят многобройните художествени образи, инспирирани от тях, с които непосветената публика е била индиректно осведомявана. Сега ще покажа някои от тях, които се повтарят безброй пъти в древното, средновековното изкуство, които показват, че ако достатъчен брой хора през 20. в. не пожелаят драговолно и по собствена инициатива да се свържат с Христос, Той ще бъде удържан от това, да се покаже по Негова Собствена Инициатива на хората на Земята в етерна форма. Целият въпрос е бил на кантар и е опирал до инициативата, с опасността Голямото да подтисне 'малкото'. Удивително, но това е било факт, известен на не един и двама от старите посветени и много, много други техни последователи, мнозина от които са били гениялни художници, скулптури, гравьори и други майстори! А това явно е било вероятно и историята с кончината на Щайнер го потвърждава.. Отдавна е било известно, че човечеството, завлечено от потокът на материализма и забравило по необходимост за духовния свят в средата на 19. век, един ден ще откаже да приеме повторното известие на последния, което дойде.........чрез антропософията. Така и стана! Отхвърлянето на антропософията още по Щайнерово време, бе отхвърляне на самия духовен свят, който сега трябва да употреби други мерки, за да възвърне връзката си с хората на Земята.

В такъв случай Пришествието остава само за тези, които наистина го пожелаят и осъзнаят, и с мъка и на колене се издигнат до него, т.е. до Христос в духовния свят, както е било при древните посвещения. Волята в такъв случай ще принадлежи на свободния човек, а не на иначе безспорно най-състрадателният от всички Христос, който трябва да чака Горе и дори да се застъпва за човека пред своя Отец. (Моля да не бъда прекъсван с коментари, докато не свърша да качвам изображения и не направя крайните заключения!)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пон Фев 11, 2013 6:27 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Това е едно изображение на Светата Троица от 15. в. на родения в и днес изумително красивия град Гент холандски художник Хуго ван де Гес, който е един от основателите на по-късната холандска езотерическа художествена традиция. На него Бог Отец държи в ръцете си мъртвия Христос. Последният се протяга с крака към земната сфера долу, но е удържан да я достигне от Отца си. Гълъбът се спуска към Христос без да го достига от мястото на Отца, което съвпада с неговото гърло. Същото място е свързано с действията, произлизащи от Свещения Граал, за които по-късно говори Щайнер, и които са насочени към новата форма на физическото тяло на човека. В цялото изображение има известна измъченост на фигурите, както и тайнственост. На него, както и на много други изображения, Отец и Христос изглеждат като братя-близнаци. Това всеки антропософ би трябвало да разбере, ако вземе предвид казаното от Щайнер, че изпълнения със силата на Отец на Земята Яхве и Христос са ... братя. Явно този факт е бил известен не само на Щайнер, но в древността и на много други посветени и техните ученици. Господ е положил главата на Христос на сърцето си, а главата му е центъра на Слънцето! Престолът Му е украсен с диаманти! Такива днес има много в областта на северна Белгия, където е съседният на Гент Антверпен, тъй като там се обработват и продават най-голямо количество диаманти в цял свят! Погледът на изглеждащия млад Господ е много тъжен, почти безчувствен, дълбок, загадъчен и създаващ усещането, че иска да каже нещо, което не казва ....
От тази сцена лъха голяма любов и състрадателност. Тя се наблюдава от два ангела вдясно, които внимателно следят случващото се. Вдигнатото високо крило на единия закрива входа на катедрала, т.е. символично входът на духовния свят. Другият ангел леко докосва с ръка коленичлият до него човек, който е облечен мръсна на цвят бяла дреха. Така той сякаш е препоръчан за духовния свят, в който обаче дали ще бъде допуснат е друг въпрос. Той заема точно същата поза на Отец, която аз миналата година разкрих, че съществува на земния релеф. Повече от явно е, че това е единствено подходящата поза за всеки, който иска да бъде допуснат в духовния свят, признавайки го и почитайки го на колене, дори проснат на земята, и който днес е изцяло и съзнателно 'скрит' както на картината зад крилото на горния ангел! Катеренето към този свят едва днес започва. Именно тази е адекватната поза в такива случаи, а не гордо изправената и изпълнена с жизнерадостност и веселие фигура на съвременния човек поради някакво имагинерно 'светло' и 'безкрайно' земно бъдеще на човечеството. От тази поза се нуждае обаче самият човек, а не някой друг, камо ли духовните същества като изобразените на картината. Какво по-добро съчетание от красота на формите и цветовете, и дълбочина на смисъла, вложен в тях от това, което е постигнал днес почти никому неизвестния холандец и гений Хуго ван де Гес?

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пон Фев 11, 2013 11:48 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Следващото изображение, което ще разгледам на раздяла, също е от холандски художник от ранния Ренесанс, но този път неизвестен миниатюрист. То показва Светата Троица по различен начин от горния, който е много оригинален и дори уникален. На него Христос отново е удържан да стъпи здраво на земната сфера, но този път......едновременно от Отец и Светия Дух, които седят на трон с две седалки. Подхванат от двете страни, Христос е в невъзможност да стигне до Земята, въпреки, че поглежда към нея с желание. Отец и Духът са насочели погледите си към Него сериозно и състрадателно, но все пак не го оставят да прави каквото си иска. Тато е възрастен този път, но особено интересен е образът на Светия Дух, който рядко е така индивидуализиран както в случая. Представен е с криле, каквито имат съществата, които не са ангажирани със земното, диадема на главата и много младежки, нежен вид, който както ще видим по-нататък, не е случаен. Земната сфера е с цвета на дрехата на Отец, а в нея се отразява един прозорец, който ако беше отворен, сигурно щеше да води към ........ духовния свят!

Изображение


Пепи, защо изтри коментарите след статията на Прокофиев за въображаемото Пришествие на Христос? Почваш да триеш повсеместно всичко неудобно, дори да не е неприлично!!! Ами айде изтрий ми всички мнения тогава, да видим .................. какво ще остане от форума? Изтрий сега и тези прекрасни изображения, които имам да поствам, заедно с единствените по рода си коментари и анализи по тях, каквито иначе никой , подчертавам никой за съжаление, никога няма да направи на тази Земя, особено от тези, които спят като красавици ден и нощ. Христос да ти е на помощ! ... Ако ще продължаваш страхливо да ме триеш, предупреди ме да не си губя времето напразно! Имай смелостта поне до някакъв завършек да го докараш!

Днес 11.02.2013. явно е забележителен ден, първо защото е новолуние, т.е. период, когато определена част от миналото остава назад, правейки място на новото, което се задава, но и защото 2 човека подават оставки. Единият съм аз, а другия е......римският Папа! Папата днес е заявил, че се оттегля от престола, защото няма сили да управлява повече. Така и двамата се отказваме от своите престоли. Може би е ирония на съдбата, но двама Папи - единият на официалното християнство, другият на неофициалното, който извади на бял свят истината за неговия земен Баща, подават оставки и си отиват! ..... Това е положението, Пепи! `xz` Айде кажи после, че има нещо случайно на този, иначе лишен от Бога, свят?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Фев 12, 2013 12:23 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Следва копие на една стара френска миниатюра от 14. в. на Светата Троица. Тя е уникална с това, че Светият Дух има младолик женски образ! Това показва, че и в древността е била известна връзката между Светия Дух и съществата на планетата Венера, които имат женски вид. Т.е. това е било известно не само на Р.Щ., а и на други посветени в миналото, както е била известна задачата им да внесат Духът Себе в Съзнателната душа на човека, която не изпълняват успешно. Всъщност, както вече казах и показах в друга тема, Венерините същества отказват да внесат Духа-Себе в човека, т.е. да го посветят.......което стопира пътя на Христос към хората по време на Второто му пришествие!Това показва жестът на показвания от Венера среден пръст на много древни и особено ренесансови изображения. Това води дотам, че Духът-Себе в човека трябва да направи друг! Според Щайнер и всички раннохристиянски посветени, това е т.нар. Юпитер!

Нека отбележим също различните жестове на Отца, Сина и Духа. Христос, който в случая изглежда по-възрастен от обикновено, с ръката си сякаш задава въпрос на останалите два. Те обаче не му обръщат внимание и гледат напред, и съответно надолу и сочат с ръцете си нагоре. Жестът на Отец с пръстите е типичен за него, както и това, че не изпуска земната сфера от ръце и не я предава на Христос! Брошката в центъра на одеянията му е също типична за Него! По нея той може да бъде разпознат също и на изображения, които мнозина бъркат с такива на Христос.

Вижда се и синхронът в жестовете на Отца и Духа! Подобен също и самият Рудолф Щайнер е показал на някои негови (показани от мен наскоро) изображения, където Светият Дух стои плътно до Отец, а не до Сина. Причините за това са многобройни, но поради липса на време и интерес няма да мога да ги изброя и изясня напълно, независимо колко са интересни и красиви, а само ще ги загатна и визуализирам с подобни изображения!
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Фев 12, 2013 1:00 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Това е едно ранноренесансово скулптурно изображение на Светата Троица от немския скулптор и художник Ханс Мултш (15. в.). То показва гледащият надолу Христос, който е поддържан на ръце от Отец и Светия Дух. Белите дрехи на последните двама се сливат в едно единство и са декорирани със златни орнаменти. Духът отново е млад и с дълги руси коси! С едното си повдигнато нагоре, широко, огромно златно крило грижовно обгръща гърба на Отец. (Колко жалко, защото можех да кажа какво точно означават подобни разперени криле, но.......правилата провалиха това!) Погледът на Духа е изпълнен със страдание и състрадание, но ........... въпреки това е насочен нагоре, т.е. към сферата, която Той обитава и никога не напуска, за да се свърже твърде много със Земята. Отец също сочи с пръстите си (отчупени) нагоре, а не към земята, към която саможертвалият се Христос се стреми. Съединен с гърлото Му е един гълъб, който като символ на всяко посвещение в духовния свят, води своя произход именно от това място и именно от Отца!....
Изображение

Обяснението на тези образи го даде Ванчо преди броени дни. Който иска, може да си го припомни.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Фев 12, 2013 7:57 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Следните две сентенции от Рудолф Щайнер могат да послужат като мото на следващите разглеждания:
"През 14. - 15. в. хората са били наясно с процесите, протичащи зад сетивния свят, но са говорели за тях с намеци.."
"Посветените са виждали далеч, далеч в бъдещето."


Ето едно красиво изображение на Светата Троица от края на 14. век от неизвестен миниатюрист. На него са изобразени седналите на престоли Христос и Бог Отец. Те изглеждат като братя. Заобиколени са от златен ангелски фон , какъвто Р.Щ. е описал като верен за астралния свят, а в четирите ъгъла са правилно позиционирани четирите световни сили или тенденции под формата на животни. Ангелът е в коленопреклонно и много подходящо за случая положение, както и няколкото други фигури наоколо.

Христос и Господ заедно държат Земята в ръце, което е нещо рядко срещано на древните картини, където обикновено Отец никога не изпуска Земята от ръце и тя е Негов основен символ. В случая тя е образ на човека. Христос я държи отдолу, а Бог Отец полага ръка отгоре и я благославя. Христос прави жест на благословение с дясната си ръка, която е далече от сферата. Бог Отец прави същия жест, но с него освен това докосва гълъба и така го кара да се спусне и извърши крайният акт на благословение, което е равносилно на посвещение. Това означава, че Господ е Този, който извършва посвещението на човека в духовния свят, когато последният го е заслужил. Това показва също, че средновековните посветени са били наясно с необходимостта, за която по-късно и Щайнер информира, Гълъбът, който е атрибутът на древната Венера, да получи допълнителен или външен стимул, за да изпълни задължението си да внесе Духа Себе в Съзнателната душа на човека, тъй като не може да извърши това по собствена инициатива. По-точно казано, не желае! Този факт е бил също добре известен на древните посветени, които са го изобразявали в картини като тази. Нещо повече, неизвестният и явно посветен миниатюрист е изобразил и самият Дух-Себе в най-горната част на картината, който се спуска надолу с протегнати напред ръце. Именно по този начин той е изобразен и от Рудолф Щайнер на тавана на Първия Гьотеанум....
Изображение

А ето как изглежда Духът-Себе според Рудолф Щайнер. Какво по-хубаво и сигурно потвърждение за съществуването на свръхсетивния свят от това единомислие или по-точно казано единовиждане между него и един негов древен колега?!

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Фев 12, 2013 8:31 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Във връзка по-горното скулптурно изображение от 15. в. на Троицата от Ханс Мултш, на което Гълъбът обгръща гърлото на Господ, отправяйки се към Христос, ще цитирам едно изказване на Рудолф Щайнер, което най-добре изяснява това, което е искал да предаде свързаният с посвещението немски майстор:

"Преобразуваният ларингс ще се превърне в потира, който се нарича Светия Граал. И както змийското тяло ще бъде пречистено, така ще се пречисти и всичко, свързано с този възпроизводителен орган, ларингса: той ще се превърне в същност на Световната сила, във великата Световна същност. Този Световен дух в неговата същност е представен чрез образа на гълъба, който идва насреща на Светия Граал. Гълъбът е символ на духовното оплождане, което ще се прояви в космоса, когато човекът се идентифицира по сътветния начин със света!"


Следва една семпла, но за сметка на това ясна миниатюра на Троицата, от френския майстор Guiard des Moulins, творил през 15. в. На нея недвусмислено се вижда как именно Господ е Този, който дава знак на гълъба да се спусне и извърши духовното оплождане или посвещение на човека на Земята. За тази цел Той здраво държи християнизираното земно кълбо при себе си! Той изпитателно гледа Христос в очите, при което Вторият е скръстосал ръце. Това е знак, който освен смирение, означава и отказ от извършването на определени действия. Става въпрос за донякъде принудителният отказ на Христос да извърши спонтанни посвещения на хората на Земята, ако те не са положили достатъчно усилия, при това напълно осъзнати, продължителни и целенасочени, за да го получат. Гълъбът леко е извил главата си към Господ!

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Фев 12, 2013 11:23 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Ето едно изображение на Светата Троица от вероятно роденият в Полша през 15. в. художник Ян Полак. (По-късно той е предводител на художническата гилдия в Мюнхен.) На него Господ е изобразен на златен фон с тревожна, сериозна, замислена и леко измъчена физиономия. Той държи на ръце Своя Син, който се е жертвал. Последният е извил тялото си така, сякаш иска да погледне надолу към многострадалната Земя, на която всячески е копнял да помогне. Това обаче не е станало, поради решението на Господ и Светия Дух Той да бъде задържан. На практика Те отхвърлят тази Негова Втора жертва чрез акт, който антропософията нарича резигнация. Затова Господ и Духа в лицето на Гълъба изглеждат бездейни! Смръщеният Господ дори е зареял поглед високо в небето, което се пада в противоположната посока, в която гледа Неговият Син. Ангелите отдолу са с високо разперени криле и преизпълнени със сътрадание и нежност са смълчани от гледката на това, което се случва. В цялото изображение има напрежение, тревожност и очакване. Плътно до своя Отец е кацнал гълъбът, гледа към публиката и чака това, което има да става по-нататък!

В най-горната част на изображението двамина са коленичили и се молят!..

Изображение


*************************************************


Нещо подобно виждаме на следващото изображение от 16. в. на Троицата от холандеца Петер ван Елст - член на голямата художническа гилдия в Антверпен. На него Господ отново държи на ръце Христос, Който този път не гледа надолу към Земята, но сочи в показалци към нея. Наистина Той я достига с крак, но не може да стъпи здраво отгоре, а се плъзга встрани. Всъщност Той не стъпва върху Земята, а върху плаща си, който я покрива... Господният крак също е там, но стъпва здраво на Земята и изглежда по-мощен. Зад него има един венец, който се държи настрана от Христос.

В жеста на дясната ръка на Господ е загатнат показан среден пръст, какъвто ще видим на други изображения. С показалеца на лявата сочи към Земята, но........привлича с тревожен поглед вниманието на зрителя високо нагоре към небето, където всъщност се развива цялата сцена. Лицето Му има силно индивидуализиран израз, който може да бъде срещнат и на други изображения, дори антични като тези да кажем на ....... считания иначе за подземен египетски късноантичен бог Серапис, чийто външен вид напомня също на Зевс!

Горе, точно над главата на Господ е гълъбът! Той е в облаците, където е любимото Му място, което Господ не му отнема, и трепетно пърхайки с криле наблюдава случващото се долу, очаквайки включване. Какъв отличен, отличен холандец е бил ван Елст, за да могъл да придаде по такъв отличителен или отличаващ се начин всички описани детайли!!!...

Изображение

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... l8Yaw&NR=1

Пепи, не мога да не се възхитя на смелостта ти!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Фев 13, 2013 3:08 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 07, 2011 2:27 pm
Мнения: 1141
Тъкмо се зарадвах на последните ти разсъждания по картините, но това изречение на края ...някак си не се връзва с тях.

Мен ме остави, дали съм глупава, тъпа, смела или страхлива, няма никакво значение.
Не че не разбирам какво ми казваш, но по-добре е да се правя, че не разбирам.

Много ми се иска нещата да се изгладят, а аз винаги съм правила компромиси.
Ако всички положим мъничко усилие и воля, мисля че нещата ще се хармонизират.

^.>

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Спам!
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Фев 13, 2013 5:13 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 10:09 pm
Мнения: 814
Пепи, не влагам никаква ирония казвайки, че се възхищавам от смелостта ти! Ти наистина си смела. Защото ти единствена от цялата мижава съвременна антропософия в България (пък и не само тук) има смелостта да се изправиш срещу мен!
Истината Пепи е, че аз съм много як. Кой знае колко умен не съм, според това, което днес се счита за умност. Ариман е по-умен от мен, но на мене неговият ум не ми трябва. Той е измамен и днес много хора вече са измамени. Страшно много хора! Аз съм як! Нищо, че съм наглед деликатен. И не се боя да набия всеки богомразец, каквито лесно разпознавам.

След като бях отблъснат от АО преди 5 години, когато имах да кажа вече много неща, които бяха една надстройка на антропософията или нещо като жива антропософия от нов, осъвременен вид, аз имах шансът необезпокоявано да достигна до много други неща, някои от които показвам напоследък! Затова ме натъжава, когато вместо интерес и благодарност, получвам присмех, мълчание и 'закачки' както от Горгоната. (Моля да не се обажда!) За да иска някой да бъде равностоен с мен, трябва да може не само да отрицае това, което казвам и да говори глупости като споменатата фигура с криле, но без глава, но също и да умее да се аргументира. Да аргументира своите твърдения, ако има такива, като всеки средноинтелигентен човек. Мен само цитати без мислене не ме устройват. Иначе изпадаме в едно жалко положение, което е обсурдно. С детинщини не мога да се занимавам, т.е. с начална, така да я нарека, антропософия, с която за съжаление продължават да се опиват много хора по света и у нас! Явно има и други, кармични причини за това положение, които се надявам да засегна малко по-късно.

Ето, например, преди някой да се опита да опровергае анализът на последната разгледана от мен илюстрация, на която Господ държи Сина си на ръце (образите им донякъде трябва да бъдат приемани условно, защото е ясно, че нито Единият, нито Другият реално изглеждат точно така), преди да замахне да ме 'удари' с някой кратък, глупав, циничен коментар, нека първо да се вгледа в очите на Господ, нарисувани от буквално гениалният холандски художник. Аз лично не мога да откъсна поглед от тях и понякога дори ми е неудобно да загася компютъра, за да не изчезне този поглед. Защото този дълбок, тревожен и изпълнен с тъга поглед, тези големи, дълбоки и топли очи никак не са случайни. Зад тях стои една конкретна действителност, едно наистина конкретно Същество, което в древността - само допреди няколко века - хората са познавали, боготворели и дълбоко почитали. То всъщност е придавало смисълът на живота на цели поколения посветени и техните предани ученици през последните 2 и повече хилядолетия, които са знаели много добре какво рисуват. Оттук произтича и вътрешното и външното съвършенство на техните художествени произведения, защото когато един такъв творец е изпълнен с обожание, благоговение и живо разбиране на това, което рисува, неговата четка, длето или ръка се движи не само от самия него, но и от самите духовни сили, които са замесени.

Ето виж как изглежда същата Божествена личност, Тази на Господ, щрихирана бегло от Р.Щ. Това е фигурата на Яхве, вписана в триъгълник, който е символ на цялата Света Троица и мисля, че напоследък вече става по-ясно защо това е така. Отбележи приликата в очите! Това са същите огромни, загадъчни и топли очи, както на последното разгледано изображение. Това е същият поглед! И неслучайно от всичко на тази рисунка, Щайнер е работил и наблегнал най-много на него, защото именно той е това, което е най-характерно за фигурата на Яхве, която на български се нарича Господ!

Изображение

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 586 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Хостинг и Домейни